Pravila turnira i drafta

1. Pušenje u igraonici je zabranjeno.
2. Početak drafta je 1h pre početka turnira, 30. 11. u 10:00h.
Turnir počinje u 11:00h.
3. Draftom se određuju ekipe za 4v4 CTF i TDM turnir. Iste ekipe će se takmičiti u obe discipline.
4. Broj kapitena zavisi od konačnog broja učesnika, i biće utvrđen u 10:00 na dan turnira. Od učesnika se očekuje da budu prisutni dokle god njihov tim ima mečeve - organizacija će učiniti sve da turnir teče brzo i bude gotov do 20h.

Kapiteni

5. Kapitene određuju organizatori, birajući među već prijavljenim dobrovoljcima, tako da broj kapitena koji prioritizuju TDM i CTF titule bude približno jednak. Prednost će imati kapiteni koji poznaju najveći broj učesnika.
6. Odgovornost kapitena, osim draftovanja ekipe, je da obezbedi prisustvo te ekipe na svakom zakazanom meču, i to najkasnije 15 minuta od prijema informacije o meču.

Pravila drafta

7. Svakom igraču je unapred dodeljena cena, koja predstavlja zbir određenih faktora (godine aktivnog igranja, učešće u takmičenjima, osvojena takmičenja), koji su bodovani isto za sve igrače. Zbir cena svih učesnika, podeljen brojem ekipa i zaokružen na sledećih 50 (na gore), predstavlja maksimalnu vrednost jednog tima.
8. Kapiteni uoči drafta dobijaju listu igrača i cena. Privilegiju da prvi bira imaće "najjeftiniji" kapiten, pa zatim sledeći skuplji, i tako dalje zaključno sa najskupljim, da bi se kasnije nastavilo po snake draft sistemu.
9. Od maksimalne vrednosti ekipe, na početku drafta, oduzima se vrednost kapitena, čime se dobija efektivni budžet te ekipe.
10. Kapiteni sastavljaju ekipe na osnovu ovog budžeta, sa dva ograničenja: u prvom krugu, kapitenima mora ostati po 50 novčanih jedinica u budžetu. U drugom krugu, ponovo ih u budžetu mora ostati 50. (*)
* - Ovo pravilo neće važiti u slučajevima pri kraju drugog kruga, kada je matematički sigurno da dati kapiten ima novca da kompletira ekipu nezavisno od izbora ostalih kapitena. Sve će ovo biti jasno prikazano draft aplikacijom, u izradi tima srcr.rs.
11. U trećem, finalnom krugu drafta nema dodatnih ograničenja.
12. Ukoliko kapiten u trećem krugu ne može da priušti nijednog igrača, biće mu dodeljen preostali igrač sa najnižom cenom.
13. Četvrti, dodatni krug drafta će se odviti ukoliko broj učesnika ne bude deljiv sa 4. U tom slučaju, 1, 2 ili 3 preostala igrača na kraju drafta će biti automatski dodeljeni, u svojstvu izmena, ekipama koje su treći krug drafta završile sa najnižom ukupnom vrednosti, tako da najslabija ekipa dobije najvrednijeg preostalog igrača, itd.
14. U situacijama gde je odlučujući faktor ukupna vrednost ekipe, ako dve ekipe imaju istu vrednost, odlučuje vrednost njihovih kapitena tako da se prednost daje onome sa nižom cenom. Ukoliko su i njihove cene iste, upoređuju se vrednosti sledećih najskupljih igrača u timu, i tako dalje.
15. Izmene su legitimni članovi ekipa, kojima je zagarantovano igranje u 50% mečeva tih ekipa. Ovo je odgovornost kapitena.
16. U periodu nakon drafta, a pre početka turnira, dozvoljene su zamene igrača (trejdovi) između timova. Uslov svake zamene je pristanak oba kapitena, kao i to da obe ekipe ostanu u zadatom budžetu. Sve zamene su trajne. Zamene posle početka turnira nisu dozvoljene.
17. O nepredviđenim situacijama odlučivaće organizatori. Ukoliko je organizator ujedno član ekipe koja je deo spora, ostali organizatori će doneti odluku bez njega. Organizatori turnira su: Džoni, Aždaja, PsYhO i maharaja.

Pravila turnira

18. Svaki meč se igra na dve dobijene mape, između dve ekipe sa po 4 igrača. Ukoliko neka ekipa nije u mogućnosti da nastupi sa 4 igrača, u CTF takmičenju će joj biti dozvoljeno igranje i sa 3, dok će joj u DM turniru biti dodeljen automatski poraz (200-0, 200-0). Izuzetak su situacije kada nijedna od dve ekipe nema dovoljan broj igrača – tada je igranje dozvoljeno, dokle god je broj igrača simetričan. Ekipama koje se na CTF meču pojave sa dva ili manje igrača, dodeljuje se automatski poraz (7-0, 7-0).
19. Ekipe moraju biti na turnirskom serveru najkasnije 15 minuta od trenutka kada je njihovom kapitenu najavljen meč, inače im preti diskvalifikacija.
20. Raspored sedenja na turniru određuju organizatori, odmah nakon drafta. Ekipe će biti smeštene po unapred određenom sistemu, počev od one sa najnižom ukupnom vrednosti (iz drafta). Nema garancije da će svaka ekipa sedeti zajedno „u liniji”.
21. Ekipama su na raspolaganju mikrofoni i #20yearsofut TeamSpeak server.
22. Prvu mapu u svakom meču bira kapiten ekipe sa manjom ukupnom vrednošću, dok drugu bira kapiten skuplje ekipe. Mapu u „majstorici“ određuju organizatori, nasumičnim izborom sa spiska predviđenih mapa, a ne računajući one koje su već igrane u tom meču.
23. Mape predviđene za takmičenje su:
Za CTF: Face-LE200, Coret, Dreary, LavaGiant, Command_CE, Niven_SE, NovemberCE110
Za TDM: Deck16][, Curse][, Liandri, Codex
Pored predviđenih, dozvoljeno je birati i sve druge mape, uz pristanak protivničkog kapitena.
24. Strukturu takmičenja odrediće organizatori na dan turnira, nakon što bude poznat broj učesnika.
25. Nije dozvoljeno varanje. Pod varanjem se podrazumeva korišćenje softvera za sticanje prednosti u igri, poput aimbot-a, wallhack-a, timer-a i sličnog. Tu takođe spada izvođenje nedozvoljenih poteza u igri, konkretno: lansiranja zastave redeemer-om, i frog jump-ovanja. Ukoliko niste sigurni da li se nešto smatra varanjem, proverite sa organizatorima. Svako ko bude uhvaćen u varanju biće diskvalifikovan sa turnira. Izuzetak je slučajno frog jump-ovanje, koje se toleriše ukoliko organizatori na osnovu gledanja demoa prosude da je izvedeno slučajno.
26. Podešavanja servera:
Za CTF:
Flag limit 7, Time limit 15, Redeemer On, Invisibility ON, Weapons Stay ON, Friendly Fire OFF, Game Style: Hardcore, Game Speed: 100%, Air Control: 35%
Mutatori: SmartCTF, ScoreSave, WhoPushedMe, EnhancedItems, UTStats, HitSounds
Za TDM:
Frag limit 200, Time limit 15, Redeemer Off, Invisibility Off, Weapons Stay On, Friendly Fire Off, Game Style: Hardcore, Game Speed: 100%, Air Control: 35%
Mutatori: SmartDM, UTPure, ScoreSave, WhoPushedMe, EnhancedItems, UTStats, HitSounds
27. Produžeci u CTF mečevima mogu trajati najviše 10 minuta, nakon čega će biti okončani nerešenim ishodom. Ne računaju se zastave postignute u 10:01 i kasnije. Ukoliko odlučujuća mapa nekog meča ostane nerazrešena posle 10-minutnog produžetka, pobednika će odlučiti dodatna penal runda između tih ekipa na custom mapi CTF-IndoorSoccerFix sa vremenskim ograničenjem 3 minuta.
28. Izuzetak prethodnom pravilu su mečevi finala, gde će svi eventualni produžeci biti igrani do kraja, ukoliko bude vremena.
29. Kada se CTF mapa završi nerešenim rezultatom posle produžetaka, a nije bila reč o trećoj mapi ("majstorici"), pobednik meča je pobednik preostale mape. Ukoliko se obe mape u jednom meču završe nerešeno, ne igra se majstorica, već će pobednika odlučiti penal runda između tih ekipa na custom mapi CTF-IndoorSoccerFix sa vremenskim ograničenjem 3 minuta.
30. Kapiteni pobedničkih ekipa u TDM i CTF takmičenjima dobijaju trofeje. Drugi članovi tih ekipa dobijaju priveske u obliku UT oružja, zahvaljujući voxellab. Svi pobednici takođe dobijaju robne nagrade od sponzora RedDragon, RUR, GamePub i Booster.
31. Korišćenje ličnih USB memorijskih stikova nije dozvoljeno, kao ni instaliranje dodataka sa interneta. Ako imaš user.ini, pošalji ga do 29. 11. na 20yearsofut@gmail.com.